fredag 11 september 2009

En ny solig dag!

Vaknade vid halv tio-tiden och såg att det är strålande solsken ute idag. Inte ett moln på himlen. Underbart!
Jag fick tag i en färgskrivare igår. Nere i fotoaffären hade de även tryckeriet och där fick jag hjälp. Så jag skrev ut några collage-sheets som jag gjort i ordning och ska dit idag och skriva ut ytterligare några. Vi gjorde upp om en mindre summa som jag ska betala per sida. Det är helt ok för mig.
Jag får ha det så tills vi köper en ny bättre dator. Då ska vi köpa en ny skrivare på en gång. Det ska bli skönt. Den dator vi har nu börjar bli lite seg minst sagt...
Ikväll måste jag sätta mig ner och göra några kort. Så det blir en kreativ afton utan något tv-tittande!
Igår var jag fruktansvärt trött och fick tvinga mig ut men idag är jag pigg som en lärka! Nu ska jag ut och njuta av solen!

Inga kommentarer: