fredag 18 september 2009

Halloween-cards!

Att Halloween är superstort i USA det vet nog alla. Så därför var denna månads utmaning i ATC Beginners challenge att göra tre kort med det temat. Så detta är mitt bidrag! :D
Ibland kan man känna sig som en barnrumpa som håller på med det här,
men de flesta är faktiskt i min ålder eller tom äldre... Vi är den genarationen som höll på och bytte filmisar. De här korten är ju i samma storlek.
Eller kanske ska man säga att det är alla åldrar representerade.
Och många är etablerade konstnärer.
Och alla som börjat med de här korten säger samma sak:
Det är beroendeframkallande! Och det är det. Jag lovar :D
Och det är väldigt väldigt kul!
Idag har jag annars varit HELT SLUT...
Vaknade halv 11 och sov sen middag mellan 13 och 15...
Och nu ska jag sova. Jag hatar verkligen att vara så här sjukligt trött.
Men men...
Imorgon är en ny dag. Och då är det ett stort fiskearrangemang nere vid ån och vi tänkte gå ner och kolla på det... Kanske blir det några bilder också.
Sen så vill jag cykla till DaCapo second hand och kolla efter ett "nytt gammalt" skrivbord till mitt hobbyrum. Jag behöver mer plats.
Natti natti! :)

Inga kommentarer: