lördag 12 september 2009

Jag är lycklig när jag skapar.

Ikväll har jag suttit och gjort kort hela kvällen! Och jag måste säga att är det någon gång jag verkligen känner mig sant lycklig och harmonisk så är det just när jag skapar. Då känner jag mig hel och totalt närvarande i nuet...

Jag älskar färger det vet man om man känner mig.
Färger gör mig glad helt enkelt.
Vilken färg som är min favorit beror helt på humöret.
Från dag till dag...

Jag tycker om inredning och konst med mycket färg. Personlig konst. Personliga hem. När man skapar något helt eget och uttrycker en egen personlighet.
Färger gör mig glad!
Jag vill måla tavlor som liknar mina små kort och jag hoppas den dagen kommer då jag gör detta i större format. På målarduk...
Jag har ju börjat men inte orkat måla så mycket ännu.
Och det är min dröm att skapa ett riktigt färgsprakande hem!

Glada godnatt från mig!

Inga kommentarer: