fredag 11 september 2009

Lite nya alster!

Här är två kort som jag gjorde till veckans Skinnycard-utmaning. Temat var favorit-djur eller Ditt husdjur. Så min älskade katt Sally fick vara med!
Den som ska byta med mig kommer att få välja ett
och det andra behåller jag i min egen samling.
Jag har aldrig gjort något kort med min älskade prinsessa på förut
så det var väldigt kul!
Och det var därför jag ville göra två så att jag får behålla iallafall ett.
Dom här två ATC gjorde jag för Maggies Monday musings. Temat är denna vecka vatten och jag tyckte att sjöjungfrur passade ganska bra.
Gubben min sitter och kollar på "Pirates of the Caribbean"
med Johnny Depp så jag tyckte att jag lika gärna kan hålla på med mitt skapande så länge.
Jag tycker visserligen att Johnny Depp är såå läcker,
men jag kan se den på dvd sen istället...

Jag ska försöka hinna göra några kort för byte också innan jag stupar i säng!
Dröm söta drömmar!


Inga kommentarer: