onsdag 30 september 2009

Saknar min utsikt!


Jag hade en fantastisk utsikt då jag bodde i Sickla intill Hammarby sjöstad i Stockholm.


Jag bodde i en lägenhet med denna utsikt!
Vi kunde se mot Söder, södra förorterna, Hammarbybacken,
Globen och Nacka reservatet...
Milsvid utsikt.
Det enda som fick mig att tveka att flytta...

Det är nog det jag saknar mest!
Att stå och titta på det här :D


...och på den fantastiska stjärnhimmel jag hade ...
Bilderna är dock tagna av KICKI på FLICKR!
Min dotter bodde kvar i lägenheten några månader
men bytte sedan till en mindre lägenhet,
en tvåa med terrass i markplan, i Finntorp intill Sickla.


5 kommentarer:

Penselkvinnan; sa...

Gud va vackert, men är det inte bättre i Dalarna?

SusanLotus sa...

Hej igen! :)
Joo, det är det! Jag trivs otroligt bra här och längtar inte efter att bo där igen... :D
Men när jag såg utsikten så tänkte jag att det var synd att jag inte kunde ta med mig den! :D

Det är vackert det där, men inte så värst bra egentligen att atmosfären är så där röd! Man såg förändringens vind blåsa väldigt klart när man bodde där uppe... Det föll mycket stenar varje dag som man såg brinna upp i atmosfören bl a... Och jag tyckte att det ökade... Plus att himlen blev allt rödare...
Nu ska jag nanna tidigt idag... Måste börja flytta prylar till lägenheten...
Ha det så jättegott så hörs vi igen! :D
Godnatt!

My name is Cindy sa...

Hi Susie - great photos!!

There is something for you on my blog :0)

Cindy x

Suzan sa...

åhhh..vilka underbara foton!

Sussie B sa...

Hejsan!

Håller med dom andra här att det är vackert. Förstår att du saknar utsikten mycket. Men du lämnade det här och fick något annat bra istället. ;-)

Kram
Sussie