måndag 15 februari 2010

En hektisk dag!

Vilken dag det har varit idag!
Först och främst är hantverkarna inne på slutspurten nu och ska ordna allt det sista här i huset innan slutbesiktningen som ska vara på onsdag.
Så det har sprungit hantverkare av alla kategorier in och ut idag!
Snygga killar visserligen, och trevliga, men varje gång jag la mig ner för att vila så ringde det på dörren igen. Jag blev mer och mer som en zombie faktiskt :)
Man blir nog tröttare av att vakna till hela tiden än om man varit vaken hela tiden...
Sen så är det ju sista dagen idag för eventet One World One Heart så jag har gjort vad jag kunnat för att gå in på så många bloggar som möjligt av all de över tusen bloggar som varit med. Ärligt talat har jag nog bara varit inne på runt 300... Jag tappade räkningen!
Dum som jag var gick jag inte in på dom i turordning utan lite hipp som happ så till sist visste jag inte vilka jag besökt och inte... Korkat gjort! Jag skulle ha gått från deltagare1 och framåt...
Nåja, det blir säkert ett nytt tillfälle nästa år.
Men det har verkligen varit kul att få besöka alla inspirerande och fina hemsidor.
Vilka vackra saker folk gör och vad mycket fina ideér man kan få :)
Min utlottning gör jag imorgon bitti, då har den 15:e febr passerat även i USA, och då meddelar jag vilka som vunnit mina priser och lägger ut priserna i bild!
Nu ska jag ta en dusch och sen krypa ner... Gubben min kanske vill kramas lite eller skämma bort mig med en försenad Alla Hjärtans Dag massageEn GLAD ALLA HJÄRTANS DAG i efterskott till alla!

Inga kommentarer: