måndag 22 februari 2010

Postcards 4x6 inch

Här är lite fler vykort som jag har gjort!

Detta har jag skickat till Veronica i USA.

Och det här har gått till Linda i Norge.

Och denna till Jill i Australien.

Och den här är fortfarande öppen för byte.

Tittade just ut från köksfönstret och termometern visar -23 grader C.
Det blir kallt för mannen min att promenera till jobbet som han alltid gör.

Hoppas Ni får en bra vecka!
Själv ska jag krypa i säng en stund till.
Klockan är bara kvart över 3 på morgonen...
Gäsp!

6 kommentarer:

till-vidas-ara sa...

Tack för dina goa kommentarer goa du!!! Jo, jag försöker allt att inte stressa :) Jobbar lite på det varje dag - ska börja ta långpromenader...brukar funka bra mot stress, så det blir nog gott :)
Vilka underbara vykort - menar det verkligen - du skulle lätt kunna starta försäljning av dessa! Har tyvärr inget lika fint att byta med :) Grattis till viktnedgången också! Man ska ju skynda långsamt sägs det, så tappa inte modet!!!

Måndagskramar Lycke

Carina Fransson sa...

Du var morgontidig! Här nere har vi haft 18 minus i natt och det är mycket här. Men det verkar ge med sig i slutet av veckan. Fina kort du gjort. En trevlig måndag tii dig.....

June sa...

Superb collage work on all of these and i love the background work too. fabulous
hugs June xxxx

SusanLotus sa...

Tack Lycke för den snälla kommentaren! :)
Min läkare ordinerar just promenader mot min stress... den finns inombords fast den inte behövs längre på samma sätt! Svårt att bli av med. Och motion blir det ju också :) Det är ju vackert ute nu och bara man är riktigt varmt klädd är det ju helt ok att vara ute enstund och gå. :)

Tack Carina Fransson för att du tittade in och kommenterade :) Och tack för positiv feedback på mina kort!

Hoppas att Ni båda två får en kanon-vecka! :)

Thank you so much June for commenting my work!
I wish you a great week! Hugs!

karinl sa...

Så fina kort! Allra finast tycker jag kortet till Norge är. Om man nu kan välja, alla kort är mycket vackra.
Hoppas du får en trevlig vecka.

SusanLotus sa...

Tack Karinl för ditt beröm! :)
Det är bara roligt att höra vad andra tycker om det jag gör.
Jag önskar dig en jättefin vecka också!