söndag 18 juli 2010

Crosstraining!

Jag har köpt en Crosstrainer! :D
Det har jag velat ha länge för att kunna köra träning hemma också.

Carl Lewis heter den och jag måste erkänna att jag valde dels för att jag tyckte att den är snygg...
Och ja, den är verkligen superbra och det tar verkligen när man tränar på den, så nu vore det ju själva f-n om jag inte skulle börja gå ner ordentligt i vikt. Jag gör verkligen vad jag kan nu för att nå mitt mål...
Jag ska ner MINST 30 kg!


Mikaela fick agera modell för bilderna när hon var här och dessutom passade hon på att träna.
Tuff träning, men kul! Speciellt med musik i lurarna som man gillar!
Det ska ju tydligen ta lika mycket som att man är ute och åker långfärdsskidor och jag blev helt slut i början av 5-10 minuters träning och nu har jag börjat öka lite i taget...
Pust!

Inga kommentarer: