onsdag 18 augusti 2010

Min NYA blogg!


Jag har gjort lite förändringar i min blogg igår kväll!

Från och med idag har jag två stycken bloggar.

 Den här gamla vanliga som ska vara en
renodlad blogg om mina   kreativa aktiviteter och mitt hem.
Det blir min HOBBY och inrednings blogg.


Och min   NYA   blogg    http://lotushealthdiary.blogspot.com/

som blir mer en LIVSSTILS blogg!
som är inriktad på min kamp mot vikten, min väg till ett hälsosammare liv och om välbefinnande
och min träning. Ett och annat recept och om vardagen i stort och smått.

Jag tycker att det blir bättre så. För nu ska jag sätta mer press på mig själv genom att blogga om
maten jag stoppar i mig, träningen och det jag gör varje dag för att börja må riktigt riktigt bra.
Det blir en NYSTART!

Välkommen som följare till den nya bloggen!
Hoppas att jag iallafall får någon som vill läsa även den bloggen. 
Jag har lagt till en gadget på vänster sida som är en länk till min andra hemsida
Lotus Hälsodagbok  :)

Ha en härlig dag!

2 kommentarer:

deb famularo sa...

Hi Sussie!
This is so pretty! xOxO deb

Lotusblommans vardag sa...

Thanks Deb, I think you mean the box I made...