söndag 29 augusti 2010

Nya loppisfynd!

Här kommer jag med ytterligare lite som jag fyndat på sommarens loppisar.
Dessa knappar hittade jag i Ludvika, på Hammarbackens stora loppmarknad.

Alla dessa knappar för 5 kr per påse. Och ett par meter spets, också för 5 kr.
Kommer verkligen till pass när jag ska scrappa och göra byteskort :)
Det gör även alla dessa små pärlor som jag köpte för en femma.
Det är så billigt så det känns nästan som en stöld, men jag blev ju glad förstås!

Tänkte mig att de blir perfekta som "chunks" på ATC´s eller Chunky pages.
Dvs hängande dekorationer. Snyggt även på Scrapbooking layouts.

Att springa på loppisar är verkligen beroendeframkallande!
Men kul! :)

Sussie

4 kommentarer:

Randiga Tråden sa...

så söta kryddburkar .

Randiga Tråden sa...

Så härliga knappar vilken lycka att hitta.

till-vidas-ara sa...

Hej du!!! Jo, nu försöker jag komma tillbaka lite här när orken är aningens bättre - men jag säger bara det att aldrig mer att det blir några fler gravidditeter - tror mig vara för gammal att orka med detta, hehe...jo, men visst känner jag det är skillnad på att vara 29 och 38! Det blir nog bra ändå - men är mer deppig än de förra också - säkert beroende på att det gick illa sista gången och jag försvarar mig mot liknande historier!

Härligt att se in hos dig och vilka fina fynd du gjort på sistone! Knappar är alltid kul och jag gillade de gula kryddburkarna massor! Har inte vart på loppis på evigheter - men nu ligger det nära till att starta upp igen känner jag :)

Massa kramar Lycke

SusanLotus sa...

Tack tjejer för kommentarerna! Det är alltid lika kul att komma in och se att någon skrivit ett litet meddelande :) :)´

Lycke, jag förstår om du inombords känner en oro och kanske därför inte vågar njuta av graviditeten riktigt. Men jag hoppas ändå att det mestadels är uppåt :) Glad att du är tillbaka på bloggen!
Kramar Sussie