lördag 9 oktober 2010

Dags för en ny skoltermin!

Dags för ännu ett bidrag till CyberCropen på
Denna gång var utmaningen att skapa en riktigt färgglad LO.
Jag utgick från det stora orange pappret jag hade och plockade sen
ihop lite efter det mönstrade pappret som jag tyckte passade till.
När jag hittade detta foto i min låda mindes jag att jag hade
några roliga klistermärken och sen ledde det ena till det andra...
Vi hade just kommit hem från ett par veckor i Barcelona så
Mikaela var så solbränd och fin, och med sitt nyshoppade skärp! :)


För att få formen på papprena i textrutan har jag använt Spellbinders
Nestabilities Mega Die Label 8 i BigShot-maskinen som
jag precis införskaffat och som är jätte användbar till mycket! 
Bla till att stansa ut bokstäver med :)

Nu ska jag jobba vidare. Denna helg handlar som sagt enbart
om scrapbooking för min del. Det är så skönt att få albumen gjorda!
Ha en skön lördag!
Sussie

Inga kommentarer: