fredag 29 oktober 2010

Frida Kahlo ATC´s!

Nu är jag klar med alla Frida Kahlo ATC´s !
Det tog en stund så nu är jag helt kaputt! ;)
Det tar faktiskt ett tag att göra dessa små kort... Pust...

Alla har nu blivit bytta på http://www.flickr.com/.
Jag gjorde dem för utmaningen i Let´s Trade Frida Art.

Min tanke var att det verkligen synas att det var en konstnär
som gillade färg och det gjorde ju Frida.
Hon gjorde väldigt färgstark konst!

Så imorgon ska jag packa ner dem i kuvert med lite sedvnligt
goodies och sedan åker de iväg till sina nya hem i USA
och Danmark. :)

Det är alltid lika kul att byta kort och brevbäraren
tror väl ibland att jag är väldigt känd som får så mycket post!
Jag får iallafall inte bara räkningar och det är huvudsaken :)

Nej, nu är det sängen som lockar.
Dags att sova... Zzz Zzzz...
Happy Halloween allihop och godnatt!
Sussie

Inga kommentarer: