måndag 11 oktober 2010

Ny dag - nytt ljus...

Idag har jag varit helt slut!
Det har varit så intensivt men så kul att scrappa hela helgen till
alla utmaningarna! Nu är jag heeelt fast i denna roliga hobby ;D

Ovan har jag en bild på de tre senaste alstren,
men denna gång i dagsljus. De blev lite mörka på bilderna jag tog
i kvällsbelysning när CC´n pågick.

Jag är så glad att jag samlat på mig material i ett par års tid nu för att kunna
börja scrappa alla våra album, för nu har skaparlusten vaknat till liv
och blockeringarna lossnat. Jag har kollat in många fina,
i första hand amerikanska,scrapbookingsajter och samlat intryck...

Jag var jätteskraj för det stora formatet och
mina första sidor var en katastrof! Man kan se ALLA mina alster på Flickr.
Nu kommer allt väl till pass för det kräver ju sitt material och försöker
man snåla för mycket blir det inte lika snyggt!
Men det roligaste är ju trots allt att alla gör som dom själva vill
och har sin egen stil.
De ska bli så kul att sitta och titta på alla alster och lära sig nya
tekniker och få nya idéer!
Vi lär ju av varann och inspirerar varandra.
Delad glädje är ju dubbel glädje!
Sussie

Inga kommentarer: