onsdag 17 november 2010

Vinn denna superfina röda väska!

Denna underbara väska kan du vinna just nu hos Suzan:

Min egen motivering till varför jag vill vinna väskan lyder:

"Åh, vilken snygg väska! Den vill jag verkligen vinna! :)
Eftersom jag inte kan rusa ut på stan och shoppa ny väska
hej vilt här i byhålan jag bor i, och inte har jag råd att åka till Sthlm heller,
så hoppas jag att denna fina väska ska komma åkandes hem till mig istället!
 Den röda färgen symboliserar ju aktivitet, glädje, styrka, träning
 och att komma till rätta med kost och kropp,
så den vill jag ha som en symbol för mitt nya liv som börjar 1 januari 2011!
Och för att tillföra mitt liv ny lyx och påminna mig om
den snygga och glamourösa kvinna jag en gång var och vill bli igen! :)
Väskan kan bli min ständiga påminnelse om detta när det känns tungt... :)
Bättre present kan jag faktiskt inte få."

Håller tummarna för fullt!
Sussie

2 kommentarer:

Deirdra Doan sa...

Thank you for your kind comment.

SusanLotus sa...

The pleasure is on my side. Your art is truly an inspiration for me. Hugs Susan