söndag 23 januari 2011

Vintage ATC´s

Idag har jag äntligen kommit igång och pysslat ordentligt.
Det blev en liten hög med ATC´s som har lite vintage-feeling.

Det två översta sparar jag i min Private collection,
men de andra två har jag ute för byte på Flickr.

Försökte få till en lite romantisk känsla och lite
milda färger.

Har lite mer kort och pyssel på gång.
Men det väntar jag med till imorgon! :)

Kollar på Solsidan just nu. Jag älskar den serien!
Så otroligt bra. Verkligen glad att de gjorde nya avsnitt.

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!
Sussie

7 kommentarer:

Evas Pyssel sa...

Som vanligt jättevackra ATC. Du är riktigt konstnärlig ! Mina s.k. grytlappsgardiner kan du se på den här länken. Ska fylla på med svanarna tänkte jag !! Kram Eva

http://evaspysselsida.blogspot.com/2010/06/sommardagar-i-sommarstugan.html

Anonym sa...

Ohhh Susie these are so beautiful. Gorgeous work my friend
Hugs June x

SusanLotus sa...

Tack Eva!:)
Jag ska kolla in gardinen bums!

Thank you so much June! I really appreciate your visits on my page! :)

Kram/HUGS Susan

maska sa...

Så flotte ATC kort.
Nå er noen fra meg på vei til deg.
Ha en fin dag.

SusanLotus sa...

Tack Marit! Dina kort ligger på mitt skrivbord för en sista liten "touch". ;)
Ha en riktigt trevlig och kanske kreativ kväll!

Sherry sa...

Beautiful ATCs Sussie.

SusanLotus sa...

Thank you very much Sherry for stopping by! And for your kind comment ;)