fredag 22 juli 2011

Nytt Delores-kort!


Jag tycker så  väldigt mycket om min Kenny K stämpel så jag blev
tvungen att göra ett kort till med den.
Eftersom det är en digistamp så printade jag ut Delores i lite mindre
storlek denna gång.


Kortet går i lite murriga färger men det har sin förklaring:
Här har det åskat en stor del av dagen och regn och rusk gör
att det nästan känns som höst.

Jag har varit lite lat med att kommentera på Era bloggar
sista veckan men snart kommer jag på besök!

Ha en riktigt skön helg!

Sussie

27 kommentarer:

Sue B sa...

Ooh Love this! Beautifully coloured image and love the whole colour theme and design - really gorgeous!

Have a nice weekend!
Hugs Sue xx

Tammy@T's Daily Treasures sa...

Hope you are having a wonderful weekend. Tammy

SusanLotus sa...

Thank you Sue and Tammy for your visit! :)
I´ll be checking your blogs during the weekend.
Yes, I´m enjoyinbg the weekend and my hubby has his summerholiday now ;)
Hope you are having a great time too!
HUGS!

Unknown sa...

Whooooo spicy Sussie, I love it. I like your background behind the girl. did you bleach it??? It is really cool.

xo

SusanLotus sa...

Thanks Roberta! :)
I received the paper in a trade, but I think it´s bleeched.
xoxo

Sherry sa...

Lovely piece Sussie, that's a great image and the flower is beautiful too!

Thanks for visiting my blog - and I hope you have a wonderful Summer too xx

SusanLotus sa...

Thank you Sherry!

Sussie B sa...

Hejsan

Roligt att du fastnade så mycket för något som jag gav dig tips om. ;-)
Men dom är härliga oxå...i alla fall dom flesta av dom.

Kram
Sussie B

Katja/MezzaNotte sa...

hur läckert som helt!!
Superbra med digistamps!!

Kram

SusanLotus sa...

Tack Sussie B och MezzaNotte! :)
Ja, de här stämplarna är suveräna och det finns ju i så många olika urföranden.
Kram på Er och njut av sommaren trots regn... Det är iallafall varmt! ;)

till-vidas-ara sa...

regn o ruskkort är vackra också! här har det åskaregnat hela kvällen..mmm

kramar Lycke

Cheryl sa...

Wonderful card! Great design. Your coloring is fabulous.

SusanLotus sa...

Tack Lycke! Vädret här är inte så mycket bättre. Gubbens semesterväder är inte det bästa än så länge... KRAM

Thank you Cheryl for your very kind comment! :)
Hugs!

Evas Pyssel sa...

Gu´ så fräckt kort !! och jag tycker att du har valt de perfekta färgerna. Kram Eva

SusanLotus sa...

Tack eva! :)

Maarit at Violets Corner sa...

Vilken fin layout kortet har, perfekt för Delores, tycker om färgerna också.

Kram
Maarit

SusanLotus sa...

Tack så jättemycket Maarit! :)
Kram

Myricas Farmor sa...

Skönt att höra att det inte bara jag som är lat, jag känner mig lite trött.
Vilket mysigt kort, jag gillar tjejen, lite häftig.
HA det gott
kram

SusanLotus sa...

Tack Farmor Ankus!
Det är nog mycket vädret som gör oss trötta, tror jag.
Ha det gott du med :)
Kram

Tiina sa...

Hej Sussie!

Vilket härligt kort, stämpelmotivet är läckert.
Hoppas att ni också får en trevlig resa ttll Stockholm.

Kram Tiina

Hoppas du får en vacker dag idag.

SusanLotus sa...

Tack Tiina!
Ja, det ser ut att bli en strålande solig dag idag :)¨
Njut av dagen du också.
Kram

Carol L sa...

WOW! This card is amazing and colored so beautifully!! I love the 3 tiny hearts at the top! Great job on this!

SusanLotus sa...

Thank you Carol! :D
Hope you´ll have a wonderful day!

Shannon White sa...

Wowzers! Sussie this is Fabulous! Love you wonderful coloring and perfect embellies too! 8-)

Hugs
Shannon

P.S. Thanks so much for visiting my blog! 8-)

SusanLotus sa...

Thank you Shannon! :)

xxxtglxxx sa...

Hi Sussie :)

I love the way you have coloured this image, she looks awesome!

Love all the details too, a very special card.

hugs

xxalisonxx

SusanLotus sa...

Thanks Alison, your comment is too kind!
Hugs! :)