måndag 1 augusti 2011

Winner of my July Blog Candy!

Nu är det dags att dra vinnaren av månadens Blog Candy!

Jag gjorde som så att jag skrev upp allas lotter på
en numrerad lista helt slumpvis efter att ha kollat hur många lotter var och en har.

Klippte ut dem till små lappar och vek ihop dem
och sen ner i en karott!

Därefter fick gubben min dra en lott...


GRATTIS!

Hipp Hipp Hurra!

SUE   som har bloggen:

Kontakta mig på min mail:

och ge mig din adress så kommer candyn på posten inom kort!

På lördag lägger jag ut en ny Månadens Giveaway
och denna gång kommer det att bli något jag har gjort själv...
Ni kommer att ha hela augusti på Er att vara med.
Hoppas att Ni vill vara med då också :)

Ha en jättefin kväll och TACK alla som ville vara med och tävla!

Sussie

6 kommentarer:

maska sa...

Hei
Gratulerer til den heldige.
Blir spennende å se hva du gir vekk neste gang. :)
Ha en fin uke Sussie.
Klem.

SusanLotus sa...

Tack Marit! Jag hoppas att du får en riktigt fin vecka du också. Kram

Sue B sa...

Ooh I won!!! Wow! what a lovely surprise! Thanks so much Sussie - it's fab candy!

Hope you are well and sun is still shining there!
Hugs Sue xx
will email you now!

SusanLotus sa...

Hi Sue! I´m happy that you are happy ;)
Yes, it´s HOT here. And I love every minute of this weather.
Hope you get alot of sun in UK too. The land of umbrellas :)
Sending your candy out this week.
HUGS!

Cheryl sa...

Congrats Sue!

Thank you for giving us all a chance to win.

SusanLotus sa...

Hope you come back next time! :)