fredag 18 oktober 2013

Nya ATC´s och kort om ATC´s around the world - project!


Klicka på bilderna för att se dem mer i detalj.  :)


Jag har äntligen gjort två nya ATC´s.

De är gjorda på temat ATC´s around the world.
Trisha på 
har ett projekt på gång som heter så.



Berättar lite mer om det längre ner.

Men jag tycker att korten visar hur vi 
som håller på med denna hobby 
skickar post till varandra tvärs över hela jordklotet.


Och här kommer kort nummer 2.
Så lika men ändå helt olika. Precis som det ska vara.
Unika små kort i miniformat.


Det översta kortet kommer jag att skicka till Trisha
som tack för att jag fick vara den som tog emot ett kort i Sverige.


Vem som blir mottagare av detta andra kort låter jag
bli en överraskning åt den som mottager det.

Helt klart är att jag älskar den lilla stämpeln med Jorden på.


Jag fick först en förfrågan om jag kunde bidra med
någon address och sen erbjudandet att ta emot kortet
till Sverige.

Här är iallafall det lilla brevet och ATC´n som jag fick 
i brevlådan med anledning av det:


Hon skickar en ATC till alla världens länder.
Vill du hjälpa henne med en adress till något av de 
länder som inte är avprickade i listan så gör
gärna det.

Observera att detta inte är ett byte. Du kan skicka ett
kort till någon helt enkelt för att sprida kunskapen 
om ATC´s eller bara för att göra någon du vet skulle
uppskatta det glad!
:)


Här är det fina kortet jag fick!

Så kul att hon satt i Texas och valde ut mig i Sverige.
Det sprider en värme och glädje inombords.

Man får så mycket fina vänner världen över
genom denna konstform.
Det är det jag hoppas att mina två kort visar.

Och jag är glad att det sporrade mig att komma igång
med kortmakeriet lite så smått igen.

Ha en mysig och kreativ helg!

Kram Sussie

4 kommentarer:

Riitta Sinikka sa...

♥ beautiful! xxx Riitta

SusanLotus sa...

Thank you! And I´m so happy you became a new follower of my blog.

:)

Lorraine sa...

Lovely cards

SusanLotus sa...

Thank you Lorraine! :)