söndag 14 februari 2016

Glad Alla Hjärtans dag - Happy Valentines Day! New translation!

( Översättaren är så konstig ibland att jag nog måste
skriva på engelska för att det ska bli rätt... )


Idag är det ju Alla Hjärtans dag 
så jag lägger ut en LO med lite hjärtan på.

Den har iallafall kärlek som tema, även om det
inte var Alla hjärtans dag men en födelsedag,
och att fira en människa man tycker om..


Denna layout gjorde jag förra sommaren
då min gubbe fyllde år. 


 Han har klätt sig i rött dagen till ära.
Alla hjärtans dag färgen.

ANDERS.
  

Vad pågår annars idag då?
I hobbyrummet har jag plockat fram ett gammalt vykort
som jag tänkte att jag ska ta och jobba vidare på under
veckan som kommer. Började på det för något år sen
och det är ju perfekt att ta fram nu... Rött och rosa...


En liten sak om dagen var det ju... LOL
Då har jag iallafall rört vid något kreativt idag...


Lite mer hjärtan...

Fortsatt trevlig kväll till alla 
som tittar in här på bloggen!

HAPPY VALENTINES DAY!

Kram Sussie

6 kommentarer:

maska sa...

Hei Sussie.
Nå er dagen snart over. Her er det Morsdag også. :)
Så fint vykort du har tatt fram. Blir spennende å se hva du tryller videre med det. Så flott LO du hadde laget.
Ha en fortsatt god uke. :))

SusanLotus sa...

Tack Marit!

Grattis på Mors dag också. :)
Ha en fin vecka med familjen din.

Kram!

brenda sa...

A really lovely and heartfelt post Susie, your layouts are so full of interest - and yummy looking cake.

B x

SusanLotus sa...

Thank you Brenda!
I wish you a creative and fun week.
Sussie

Sue B sa...

What a fab card Sussie! I love the photos and the gorgeous papers are so perfect with them. Anders sounds like a real gem… so glad that he is there for you when you need. That is true love indeed.
I love the pink and red postcard… such a sweet adorable image! :-)
Hope you have a good week
Take Care
Big hugs, Sue B xx

SusanLotus sa...

Thank you Sue for your kind words.
Yes, he is a very loving and devoted person.
I´m blessed. :)

I hope I´ll finish the postcard this week.
I wish you a good week too.
Hugs Sussie.