måndag 8 februari 2016

Längtar efter sommar...



Idag är det helt grått utanför fönstret!

Så vad passar bättre än en riktigt solig och somrig LO
för att pigga upp och påminna om  härligare dagar.


Längtar efter att få sitta på balkongen och värma
upp mig både inombords och utombords...




 Lite blomkålssoppa passar bra en sådan här dag.

Är detta verkligen vinter?  Februari?  Var är snön?
 
Ha en mysig kväll med sol i sinnet!

Jag ska försöka trots ett ganska mulet humör.

Dansa runt med musik i lurarna och ta tag i städningen
kanske gör mig muntrare? Rent hem brukar hjälpa...

Kram Sussie

3 kommentarer:

Sue B sa...

Hi Sussie, great to see you back in blogland… and Wow I love your card… you've really embraced a Summer theme here… the flowers look awesome! can't wait for some better weather now! Roll on Spring!!
Your soup looks delicious…perfect for a day like today… it's very dull, wet and windy here also. Perfect weather for staying in and crafting!
Hope you have a good week
Big hugs, Sue B xxx

myrica sa...

Snygg Lo, ja man väntar på att det antingen ska vara kallt eller att det ska komma värme, detta mulna regniga vädret är inte kul. Vi hoppas att det ska bli bättre.
Ha en fin dag
kram

SusanLotus sa...

Thanks Sue for visiting me. :)
Well, that´s the only good point with this rainy weather.
To stay inside and create!

I want either really cold weather or hot summer. Or no, I want real seasons. :)

Happy creative week to you!


Jope Myrica, så är det. Detta "mellanväder förstår jag mig inte på.
Ha det bra idag!
Kram!