torsdag 4 februari 2016

Nytt år - nya tag!

Hej igen!

Oj, tänk att det gått ett helt år och mer därtill 
sedan jag var inne här sist och bloggade.
 Börjar på ny kula nu och hoppas på ett bättre år 2016.
Ett sätt att uppnå bättre hälsa på är att börja vara kreativ igen.
Alla som gillar att skapa vet hur fridfull man känner sig
när man är helt inne i det man håller på med.
Riktigt välgörande för en stressad själ.
Så jag ska försöka göra något litet varje dag 
även om det så bara är att klistra in ett enda foto i albumet. 
Bara jag håller det kreativa flödet igång.



Jag hoppas att jag fortfarande har lite följare kvar
och jag ska ta och titta runt lite hos Er också i veckan.
Har mycket att kolla på för jag har överhuvudtaget 
inte varit online på ett år men allt går långsamt
 för mig just nu. Det går åt rätt håll iallafall
så det ska bli roligt att vara aktiv här igen.
Kommer att skriva lite om hur förra året var 
i min andra blogg där jag skriver om
hälsan och andra vardagliga ting.
Länk finns till vänster för den som vill läsa. 

Ha det fint!
Kram Sussie

8 kommentarer:

Caroline sa...

Good to see you back, have fun creating. :)

SusanLotus sa...

Thank you Caroline! :)
Wish you a great evening!

martinealison sa...

Bonsoir,

Je suis heureuse de découvrir ce petit billet créatif...
Magnifique travail.

Gros bisous ♡

SusanLotus sa...

Merci beaucoup. Merci d'être passé par mon blog. :)

Gros bisous!

myrica sa...

Men så kul att se dig igen, Har saknat dig och dina fina alster,
Jag önskar dig ett bra år min vän
Kram

SusanLotus sa...

Tack snälla du. :)

Ha en skön helg!
Kram!

maska sa...

Hei Sussie
Så fint å se deg på nett igjen. Og lese at det går rett vei. :)
Fine LO'er du har laget. Lykke til med dine mål, med og uten papir.
Her går det i garn og strikkepinner. Og lenge siden jeg har blogget.
Ha en god uke Sussie.
Klem.

SusanLotus sa...

Tack Marit!

Jag önskar dig en härlig vecka också.

Har sett dina otroligt vackra stickade vantar på bloggen din. Har
ju dina fina mobilfodral här också.

Att du kommer in här och hälsar betyder mycket och gör mig glad. :)

Kram!